» Blog » Help!
15-07-2013 21:39

Help!

W działach: Łorhamer, Warhammer, rpg | Odsłony: 13

Jakoś tak się zebrało, że pod moje czarne skrzydełka wpadła mi ekipa nieopierzonych RPGowców.
To słowo może na wyrost, bo wszyscy grają w cRPGi, czy inne Talizmany. O RPG słyszeli i chcieli spróbować. No więc będziemy grać w grę. Stanęło na Łorhamcu first edyszon, więc lecimy znienawidzonym oldskulem polskiej myśli rpgowej. Nie będzie to raczej "Jesienna Gawęda", choć ciężko mi jeszcze powiedzieć co z tego do końca wyjdzie.

W każdym razie - trolle i trollice, fejmusy i znaffcy - prośba o pomoc. Potrzebuje jakiejś przygódki dla freszmenów - na wprowadzenie, na początek, na pokazanie co i jak.
Na pierwszej sesji ma być tworzenie postaci i jakaś wprowadzajka, więc ani za długie toto nie może być, ani wymagające. Nie chce mi się nic wymyślać, więc może jest w przepastnych internetach jakiś moduł już gotowy, którego nie znam?

Poratujcia ludzie - Help!

Komentarze


Tyldodymomen
   
Ocena:
0
"Roszada we mgle"
15-07-2013 22:29
Karczmarz
    Hmmm
Ocena:
+6
chimera
   
Ocena:
0
W Księdze Wiedzy Tajemnej jest fajna przygoda dla początkujących "Czas Wilka".
15-07-2013 22:38
karp
   
Ocena:
0
Propozycja Karczmarza jest bardzo dobra dla początkujących, powinno być git.
Z zapasów wfrp.polter polecałbym:
Gdy zakracze kruk, fajny scenar, z jajem (statystyki pod 2ed).
15-07-2013 22:46
Z Enterprise
   
Ocena:
+5
Pierdycja, jak należy.

Kontrakt Oldenhallera chyba rozwiąże wszystkie problemy.
15-07-2013 22:50
54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
BADAM!

,,Pan na zamku mgieł" Macieja Szaleńca

Scenariusz na pewno jest rozkminiatorski.
15-07-2013 23:09
   
Ocena:
+1
Niektóre przygody z potępieńca i księgi wiedzy są dobre na początek
16-07-2013 08:23
Indoctrine
   
Ocena:
0
Liczmistrz jest bardzo dobry na początek :)
16-07-2013 08:53
WekT
   
Ocena:
+2
Polecam Potępieńca
16-07-2013 09:34
whitlow
   
Ocena:
0
Generalnie polecam poczytać Gotreki. fajnie pokazują jak zrobić grimngritty bez trzewikowych gawęd.

Nawet pierwsze opowiadanie z zabójcy trolli się łatwo da przerobić na przygodę wprowadzającą.

Warto też skombinować sobie serię wewnętrznego wroga. Bardzo fajne patenty, nawet po latach, tam mamy.
16-07-2013 09:34
triki
   
Ocena:
0
1. Gdy zakracze kruk
2. Nieśmiertelny Kontrakt O. :)

Ale po dłuższym namyśle - Wewnętrzny Wróg. Jak się wkręcą czeka Cię dłuuuuga kampania :)
16-07-2013 09:47
Senthe
   
Ocena:
0
Któryś ze scenariuszy z Potępieńca. Są nieskomplikowane, a przyjemne.
16-07-2013 10:10
Morel
   
Ocena:
0
No właśnie tak - Wewnętrzny jest w zamierzeniu do poprowadzenia po wprowadzeniu.
Kontrakt jest przygodą, której nie chce prowadzić, bo najprawdopodobniej dziady przeczytały ją więc odpada ;)
A dodatkowo ja nie przepadam za tym scenarkiem.
O potępieńcu totalnie zapomniałem, więc sobie przejrzę. Dzięki!
16-07-2013 10:21
dzemeuksis
   
Ocena:
0
Nie wiem, czy spełni Twoje wymagania, ale pozwolę sobie zaproponować Zbrodnię.
16-07-2013 15:32
kaduceusz
   
Ocena:
0
Też mi się wydaje, że Potępieniec będzie jak ulał.
16-07-2013 21:46
DrRectum
   
Ocena:
0
Siedzicie w karczmie, idziecie do tablicy ogłoszeń na rynku, to ja go tne... Łatwe i nie boli
18-07-2013 00:37

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.